Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

1. Bevezető rendelkezések

Ezen Általános Szerződési Feltételek pontosítják a jogviszonyt a Binary Assets s.r.o. (székhely: P. Jilemnického 2415/6, 052 01 Spišská Nová Ves, Szlovákia; cégjegyzékszám: 47911859; bejegyezve a Kassai I. Járásbíróságon, Sro osztály, 36341/V szám alatt) mint eladó és a www.kbloom.hu webáruház üzemeltetője, valamint Ön, mint vásárló között, aki velünk adásvételi szerződést köt.

Minden vásárlónkat egyenlő bánásmódban részesítjük, és ugyanazokat az előnyöket biztosítjuk számukra, függetlenül attól, hogy fogyasztónak minősülnek-e vagy sem. Ezért minden ügyfelünkre a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott szabályok vonatkoznak.

A feltételek elsősorban az online áruházunkban történő vásárlásokra vonatkoznak, de alkalmazandók a telefonon leadott rendelésekre is.


2. Az adásvételi szerződés megkötése

Az adásvételi szerződés távollévők között jön létre – az internetes áruházunkon vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Az online leadott rendelés a szerződéskötésre irányuló ajánlatnak minősül. A rendelés 7 napig érvényes, és annak beérkezését e-mailben visszaigazoljuk.
A szerződés azzal válik érvényessé, hogy az eladó elküldi a megrendelt árut, amiről e-mailben értesítjük.

Az árut kizárólag a háztartási szokásos mennyiségben szállítjuk. Bizonyos esetekben (pl. akciók, leárazások) az eladó jogosult meghatározni a maximális rendelhető mennyiséget.

A rendelés a webáruházban a „Megrendelem” gombra kattintva kerül elküldésre.
Az Általános Szerződési Feltételek és a rendelési adatok szövegét az eladó 6 évig megőrzi.
Ha a vásárlás során hibás adatot adott meg, a hibát a rendelési űrlapon vagy a felhasználói fiókjában javíthatja.


3. Elállás indoklás nélkül

A vásárlónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni az interneten vagy telefonon megkötött szerződéstől.

Elállási szándékát ezen határidőn belül e-mailben (info@kbloom.hu) vagy telefonon (+421 919 203 270) kell jeleznie.
Ehhez használhatja a weboldalon elérhető elállási nyomtatványt is.

Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük az áru vételárát.
Ha az elállás az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül történik, a szállítási költség legolcsóbb módjának megfelelő összegét is visszatérítjük.
Későbbi elállás esetén kizárólag a vételár kerül visszafizetésre.
A visszatérítés legkésőbb az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül történik meg, de az eladó jogosult a kifizetést addig visszatartani, amíg az árut vissza nem kapja.
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, amellyel a vásárló a rendelést fizette, kivéve, ha más megállapodás születik.

A terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül kell visszaküldeni az alábbi címre:
Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec, Szlovákia.
Ha a vásárló a megrendeléssel együtt ingyenes ajándékot is kapott, azt az áruval együtt vissza kell küldeni.
Ha az ajándék nem kerül visszaküldésre, az eladó jogosult visszatartani a vételár visszatérítését az ajándék megérkezéséig.
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Felhívjuk figyelmét, hogy a törvény értelmében felelős az áru értékcsökkenéséért, ha azt a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megismeréséhez szükséges mértéken túl használta.
Továbbá nem áll módjában elállni a szerződéstől olyan termék esetében, amelyet higiéniai okokból nem lehet visszavenni (pl. felbontott kozmetikai termékek vagy bőrfelülettel közvetlenül érintkező áruk).

 

4. Reklamáció

Ha az áru hibásan érkezik, közösen megegyezhetünk kompenzációban – például vásárlási utalvány formájában.
Ezen felül Ön jogosult kérni a hiba kijavítását vagy a termék cseréjét.
Ha a hiba kijavítása vagy a csere nem lehetséges, illetve aránytalan terhet jelentene, Ön jogosult árengedményt kérni, vagy ha a hiba lényeges, elállhat a szerződéstől.
Ezek a jogok akkor is megilletik, ha a hiba később jelentkezik.

Az eladó felelősséggel tartozik az áru hibáiért, ha azok a kiszállítást követő két éven belül jelentkeznek, vagy a terméken feltüntetett lejárati időig.

Hibásnak minősül az az áru, amely nem rendelkezik a szokásos vagy feltüntetett tulajdonságokkal, nem alkalmas rendeltetésszerű használatra, nem felel meg a jogszabályi követelményeknek, vagy nem a megállapodott mennyiségben került kiszállításra.
Felhívjuk figyelmét, hogy az egyéni bőrérzékenység vagy allergiás reakció nem tekinthető hibának.
Ugyancsak nem minősül hibás teljesítésnek az ingyenesen adott ajándékok vagy extra szolgáltatások esetleges hiányossága.
A webáruházban található termékfotók illusztrációs jellegűek, a gyártói csomagolás idővel megváltozhat.

Reklamációval kapcsolatos kérdéseit várjuk az e-mail címen: info@kbloom.hu
vagy telefonon: +421 919 203 270.
A reklamált terméket a kitöltött reklamációs űrlappal együtt küldje vissza erre a címre:
Shipmall/Kbloom, Diaľničná cesta 2, 90301 Senec, Szlovákia.
Az űrlapon kérjük, tüntesse fel a hiba jellegét és a kívánt megoldást.

A reklamáció állásáról – beérkezéséről, elbírálásáról vagy elutasításáról – e-mailben vagy SMS-ben értesítjük, és szükség esetén telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha a reklamációt a vásárlástól számított 12 hónapon belül nyújtja be és az elutasításra kerül, jogosult független szakvéleményt kérni.
Ha a reklamációt 12 hónap után nyújtja be, de elutasítjuk, akkor lehetősége van a megadott szakértőnél saját költségünkön szakvéleményt kérni.

A reklamációról haladéktalanul döntünk, és annak elintézése – a hiba kijavításával együtt – legfeljebb 30 napot vehet igénybe.
Ennek túllépése esetén jogosult elállni a szerződéstől.
A határidő betartásához szükséges, hogy Ön együttműködjön a folyamat során.

Indokolt reklamáció esetén a visszaküldés költségeit mi vállaljuk.


5. Fizetési és szállítási módok

A fizetés és a kiszállítás módját a kínált lehetőségek közül választhatja ki.
A rendelés elküldése előtt mindig tájékoztatjuk a választott fizetési és szállítási mód díjairól.
Bankkártyás fizetés esetén a vásárló tudomásul veszi, hogy a fizetendő összeg azonnal levonásra kerül a kártyáról a tranzakció pillanatában.

A jelenleg elérhető fizetési és szállítási módokat, valamint áraikat a kbloom.hu oldalon találja.

A megadott szállítási idő tájékoztató jellegű, és a szállító cég előzetes információin alapul.
Fenntartjuk a jogot, hogy egyes esetekben a kiszállítást ingyenesen biztosítsuk.


6. További információk

Ügyfeleink számára különféle kedvezményeket, ajándék- és más kuponokat biztosítunk.
Ezek felhasználása az adott akcióhoz tartozó feltételek szerint történik.
Ha nincs másként meghatározva, minden kupont egyszer lehet felhasználni, és egy vásárlás során csak egy azonos típusú kupont lehet érvényesíteni.
A kedvezmények és akciók nem kombinálhatók, hacsak ezt kifejezetten nem jelezzük.
Ha az ajándékutalvány értéke meghaladja a vásárlás összegét, a különbözet nem kerül visszatérítésre, és nem váltható új utalványra.

A vásárlás után harmadik fél által küldött elégedettségi kérdőívet is kaphat, hogy megoszthassa tapasztalatait másokkal.
Nagyra értékeljük, ha időt szán annak kitöltésére.

 

7. Általános információk

A fogyasztói panaszok és peren kívüli vitarendezések esetén illetékes hatóság a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
A viták online módon is rendezhetők.
A Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (székhelye: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, Szlovákia) egyben cégünk tevékenységét felügyelő hatóság is.

A szerződés magyar nyelven jön létre, és a Szlovák Köztársaság jogrendje az irányadó.
A teljesítés helye Szlovákia.

Minden termék és szolgáltatás ára áfával együtt van feltüntetve, az áfakulcs a rendelés elküldésekor érvényes mérték szerint kerül alkalmazásra.
Ha az áfakulcs a szerződés megkötése vagy a termék feladása előtt megváltozik, a vásárló köteles az esetleges különbözetet rendezni.
Ha túlfizetés történik, az eladó erről e-mailben értesíti a vásárlót, és kéri, hogy adja meg a visszatérítés módját.

A rendelés elküldésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy a számlát elektronikus formában kapja meg.
Az elektronikus számla a rendelés feladásáról szóló e-mailben kerül kiküldésre.
Ha papír alapú számlát kíván kapni, kérjük, jelezze felénk e-mailben, és a számlát a csomaggal együtt küldjük el.

A termékek árai – beleértve az akciós árakat is – a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényesek.